Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 30 maj 2012

Dagens överraskning

Hurra - jag har fått paket!
Jag gissar att det är något jag har önskat mig ett tag,
för det är inköpt av en pålitlig person som känner mig väl...

Det är helt klart win-win att köpa sina egna presenter!
Jag får både äta glädjen av shoppingupplevelsen och
ha kvar kakan iform av det som är inköpt.
"Lika roligt att ge som att få…"
Jag lägger beslag på allt det roliga helt själv!

Men jag får ju även betala kalaset…

Gissa vad paketet innehåller:
Det är något som man har ute och har nytta av varje dag året runt!
Inte så svårt att lista ut!

Postens paket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar