Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 1 november 2018

Inställt!

Tog en vecka att bli av med träningsvärken efter förra torsdagens Body Pump...

Första passet passet efter ett uppehåll SKA kännas! Men HUR länge? Inte bara att gå i trappor, eller att böja benen för att sätta sig ner på toa var plågsamt. Allt tryck på kroppen, alla kroppsdelar - ingen nämnd, ingen glömd - gjorde ont. Att bara sitta på ändan, eller vända sig om i sängen gjorde ont... 

Men då vet man att passet gjort gott!

Har försökt träna bort värken med Spinning+CX, Body Balance och Aqua-fys (inte att förväxlas med aqua-yoga... verkar direkt farligt! Tänk att göra nedåtgående hund... "Andas in - andas ut"...) utan framgång.

Men nu var det torsdag igen! 

Tanken var att återupprepa det plågsamma försöket och genom att gå på samma pass regelbundet slippa träningsvärken. 

Vilket anti-klimax när passet var inställt! 

Passar på att sätta ner min oömma röv i soffan, för en annan dag kan det vara försent!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar