Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 30 november 2018

Restorder

Advents-/julpyntet tittar fram ur vrårna... 

Alla adventsljusstakar fungerade direkt!!? Slapp den årliga traditionen med att svära och hitta den felande lampan! Men tomten kommer inte ut ur garderoben. Inte porr-stjärnan heller. 

Passar bättre med en vit oskuldsfull stjärna i sovrummet i stället för den röda i sammet...

I köket rådet tivolistämning, med världens längsta ljusslinga, illa dold bakom gardinen...

Min önskelista från 1977 gäller fortfarande.

Jag har en rest-order hos tomten. Väntar fortfarande på några klappar! Hoppas han kommer i år. Jag har varit snäll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar