Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 15 november 2018

Orimligt dyrt för "ingenting"...

Efter badrumsrenoveringen är det köpstopp som gäller! Självklart! Inga problem för mig! Jag. Köper. Ingenting... Eller bara det nödvändigaste. Det jag behöver. Dvs det jag vill ha... Vilken tur att jag inte behöver något!

Utmaning idag då jag skulle till stan... För att gå till frisören (helt nödvändigt) Men först ett ärende på Systemet (bara det vi behöver...)

Tog en "liten sväng" in på Lagerhaus. Köpte "ingenting". Va? Det kostade över 300!!? 

Orimligt dyrt för ingenting...

Hm... Wienerbröd!!? Det vill jag ha! Just det! Åhlens. Vi MÅSTE ju ha nya handdukar! 

Sist men inte minst en tur till Blomsterlandet. Blommor är orimligt dyrt men nödvändigt!

Svårt att hålla budgeten när allt och ingenting kostar orimligt mycket!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar