Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 30 oktober 2018

Vattenfast

Hösten är verkligen HÄR och NU och man blev lika förvånad som alltid när det "helt plötsligt" blev frost, snö, kalla nordanvindar och MÖRKT.

Kall, stel, frusen är bara förnamnet. Trött, lat och godissugen är efternamnet... 

Hade bokat in mig på ett pass "aqua-fys" och var väl måttligt laddad. Men efter en dag i kylskåpskalla mötesrum, med 50 nyanser av grått utanför fönstret, så kändes det HELT rätt att åka till gymmet för att mjuka upp ömmande muskler i ett varmt bad.

För säkerhetsskull värmde jag upp med en 1/10 mara på löpbandet. Kändes nästan svalt, men skönt, att gå ner i den uppvärmda poolen.

Sen fick vi upp pulsen till äkta schlagermusik. Med Svenne-Rubins och Östen med resten... Till vårt eget Blue Hawaii!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar