Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 6 oktober 2018

Vita lögner

Instagram... Så mycket falskhet bor det där! La ut "naturbilder" från förmiddagens löprunda. 

Som vanligt säger 1000 bilder inte hela sanningen... Hade tänkt skriva typ: 

"7 varv på samma slinga - löv it!" så där lite inspirerat av årstiden... Sanningen var inte lika kärleksfull. Alltså -  jag HATAR iPones hörlurar! 

Nästa gång (fel- det BLIR ingen nästa gång med de lurarna...) tejpar jag ett pannband av eltejp runt huvudet, så att de inte glider ut ur öronen hela tiden!

Flera varv på samma slinga kräver pannben  och musik! Tack vare musiken - och trots lurarna - blev det fler varv än jag tänkt från början. Jag hade några låtar, som låg sist på min spellista, som jag sett fram emot att höra. Men när jag sprungit min planerade sträcka, så hade jag inte lyssnat igenom listan (och det berodde inte på att jag sprungit för snabbt...) så jag fick fortsätta. Vilken låt det var?

"Oh, she’s sweet but a psyco, 

a little bit psyco

At night she screamin’

I’m ma-ma-ma out ma mind

Oh, she’s hot but a psyco 

So left but she’s right though

At night she screamin’

I’m ma-ma-ma out ma mind"

Den texten ligger ju lite närmare sanningen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar