Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 24 oktober 2018

(Ing)en vanlig arbetsdag...

07.15 i morse kom de: BYGGJOBBARNA

För nu ska hela rasket rivas... 

I badrum och tvättstuga!

Inom några minuter hade de flyttat undan det som var i vägen, rullat ut skyddspapper på golvet och startat igång! Inte som när man själv kommer till jobbet och tar en kopp kaffe... och kastar sig över mailboxen... eller nåt...

När vi kom hem hade det hänt saker.

WOW! Vad man kan hinna med på en dag! Kul att ha ett arbete där man SER resultatet! Men. Nu står badrummet oförändrat tills imorgon...

JAG däremot har ju ett helt MAGISKT jobb - där mailboxen återskapar sig själv under natten... så jag kan se fram emot att fortsätta jobba på - precis som vanligt - även imorgon! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar