Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 23 augusti 2018

Jämna plågor

Kändes i axlar och armar att jag lyxat till det på gymmet och som lök på laxen varit "otrogen" med ett nytt träningspass. När det smärtar i armhålorna när man tar på roll on - då vet man! Var även lite orolig att jag skulle behöva hjälp att torka mig efter toabesök, när armarna inte riktigt ville vara med på den rörelsen...

Men, har överkroppen fått sig en omgång så måste rättvisa skapas! Benen måste få sitt. 

Jämna plågor helt enkelt!

Man jobbar ju med logistik, så jag hade räknat ut att bästa möjligheten till långpass den här veckan var att springa hem från jobbet idag!

Transport, Träning och Terapi - allt i ett! 

Just do it! 

Ett snabbt ombyte, walk of shame ut från kontoret och hemma på lite drygt 2 timmar! 

Avkopplande, miljövänligt och man slipper köer!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar