Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 4 april 2018

Löp-raka

Våren är på väg. Idag frostfritt! (bilder från i måndags) Men Icebugsen får göra skäl för sitt namn. 13 km ljusenergi och motion, på ren solenergi! Vindstilla och fruset vatten i Kalix älv. "Omöjligt" att springa en runda. I denna miljö får det bli en "raka". Över "Golden Gate", strandpromenaden längs med älven, förbi bron och kyrkan, fram till Vassholmen och sen tillbaka - samma väg igen. 

Kommer tillbaka om några månader, så får vi se om all snö är borta...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar