Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 10 april 2018

I tid och otid

Brukar släpa på 3 väskor till jobbet: handväskan, träningsväskan och lunchkassen (med frukost, lunch, frukt och mellanmål...) Men idag klarade jag mig med EN liten kasse och då innehöll den "allt", inklusive datorn!

När man byter om till träningskläder på jobbtoaletten för att gå direkt till en "After Work", då vet man att man tappat det fullständigt...

Men vilket trevligt event det blev! 

2.7 km löpning på tid. Tricket med tävlingen var att gissa sin tid och sen gå i mål - på RÄTT tid. 

Okej, jag var USEL. Sprang för snabbt!!? Men alla fick goodiebag! Att några varor från MQs REA också rymdes i den var ren VINST!

Jag måste sluta "springa på stan" på det här sättet... i alla fall ska jag försöka undvika att shoppa i svettiga träningskläder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar