Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 22 februari 2018

Slut OS-at

Vintersport på TV kan ju vara lite mysigt.
Så inför OS såg jag fram emot att marathon-sitta
I soffan på kvällar (med Anja och Jessica!) och helger.


För att förena nytta med nöje
(och för att ta händerna från mobilen...)
så skaffade jag stickgarn.
(i en försvinnande tråkig färg...)


Nu går OS mot sitt slut,
(jag hjälpte till att ta ytterligare ett slalom-guld i morse!)
och stickningen lär bli liggande ofärdig
(den kan jag ta fram om 4 år igen...)


Om jag inte gör ett ryck i samband med Kallas 3 mil!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar