Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 3 februari 2018

Den som SPAar...

...han har... ätit gott...

Lever fortfarande på morgonens hotellfrukost!

Igår blev det (sen) middag efter några timmars SPA-bad. Noterade att de flesta SPA gäster numera väljer att slappa i soffor och fotöljer framför i en bastu, för de vill ogärna släppa ifrån sig sin mobiltelefon...

Ungdomarna hemma svalt inte heller ihjäl, vi hann hem i tid... se dotterns desperata SMS... Sonen löste sin lunch helt själv...



2 kommentarer:

  1. Åh, du har också en Dramatisk Dotter! ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Ja, hon har både skådespelar och författartalanger��

    SvaraRadera