Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 7 februari 2018

En vanlig dag?

Igår var det ingen vanlig dag!
Vi firade vår nyblivna 18 (!!??!!??!!??) åring!


Alltså!
Det var ju NYSS jag kom hem från BB...


När man fick rådet "Njut av tiden, det går så fort",
så trodde man att det gällde bebistiden.
Inte DE FÖRSTA 18 ÅREN!


Vi är dock SÄMST på att fira födelsedagar...
Men, visst vi åt middag tillsammans (!!!) men det
blev lite stressigt mellan läxor och handbollsträning...


Sen skulle födelsedagsBARNET
(alltid ett barn i mammas ögon...)
skriva en uppsats,
(analysera och göra korrekta källhänvisningar...)
i svenska. Det tog drygt 3 timmar.


Så frammåt 10 tiden kunde vi äta tårta!


Men jag gissar att han firar bättre nästa vecka,
då han åker till Bad Gastein på sportlov!


...mamma och papa får inte följa med!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar