Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 7 juni 2017

Ur form

Åter till Var.Dag. En efter en ledig dag!


Aldrig bra med kortveckor som bryter rutinerna...
Att gasa och bromsa ekorrhjulet tar för mycket energi.


Inte mycket som går rätt idag...


Jag hade behövt några fler lediga tidagar!
För att komma i form.
För att äta kakor ur form...


Det enda som är "positivt" är att det regnar idag.


Nej, jag kom på två bra saker till:
Det är redan onsdag och jag ska på
Body Balance i kväll!


Ska nog överleva denna I-lands kris också!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar