Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 6 juni 2017

Färdigfirat!

Att fira 7 år som gifta
(och 15 år i synd innan dess)
tar på krafterna. Därför är det så
snillrikt planerat att hela Sverige firar
och att vi är lediga dagen efter!

Trots att det var "helylle" som firades,
så fick jag gå in i Evfa Attling butiken
och välja mig en present. O M G!!!

Trodde inte att jag skulle kunna välja
något alls inom ett par timmar.
(beslutsångest är mitt andranamn...)

Men det var lättare än jag trott!

Prislapparna ger ju viss vägledning
om man säger så...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar