Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 30 juni 2017

Återhämtning

Fredagsmyser och afterwork(out)ar!

Lurade begynnande träningsvärk
och utlovade regnskurar och sprang
veckans långpass INNAN jobbet!

Att man är anmäld till ett maraton
legitimerar väl att man ger sig ut
halv 6 och springer 15 km?

Lite jobbigt bara, att inte hinna slappna
av efter passet, utan tvingas rusa vidare
till jobbet och ta tag i alla löpande ärenden
där... Nåväl, det blir roligt sen!

För gjort är gjort, så nu kan jag njuta
desto mer av att det är FREDAG!

Tar igen välförtjänt sofftid nu istället!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar