Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 8 april 2017

Tillstånd!

JAA!
Polisen har gett tillstånd till "mitt"
långpass! Trevligt med sällskap och
poliseskort på löprundan som omväxling!

Hoppas att MITT tillstånd EFTER 21 km
känns lika bra som INFÖR detta event.

Var som ett barn dan innan julafton igår
(detta är ett träningslopp, UTAN medalj!)
inklusive "jag kan omöljigt somna"...

Pastaladdade men höll mig till
bubbelvatten igår. Kanske kan unna
mig någon alternativ sportdryck
till grillningen ikväll?

DÅ lär jag somna gott efter en tidig
morgon och en (halv)lång dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar