Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 24 april 2017

Startklar?

Man vet att åren går (för) fort när man fortfarande
drömmer att ens 17-åring är en baby...


Drömde i helgen att den "lilla" hade lyckats klättra
ur spjälsängen och skadat foten och jag tänkte:


"Hur gick detta till?"
"Hur ska han nu kunna springa Göteborgsvarvet?"


Troligtvis hade min hjärna blandat ihop fakta.


Oron för att han skulle skada sig på något hinder
i Tough Viking hade blandats ihop med att starten
i Göteborgsvarvet går om knappt en månad...


Vi hade ju "frivilligt" skrivit på en "Fullmakt"
om att han fick ställa upp i hinderbanetävlingen,
trots att det egentligen var 18-års gräns...
(Samtidigt som jag missat de senaste 17 åren...)


Startbevisen till "Varvet" kom förra veckan,
så detta sammantaget blev en knäpp mardröm...


Det här är bra början!
Snart slår "nummerlapps-hypokondrin"
inför "Varvet" in med full kraft.
Hur ska det bli då?







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar