Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 21 april 2017

Labbtest

I går utsatte sig den här kontorsråttan, helt frivilligt,
för ett (icke) plågsamt djurförsök - på Löplabbet.


Jag som trodde att jag skulle frestas att köpa
flera par skor, blev mycket besviken...


Det får bli barfotalöpning!
För ingenting "passade". (ja, färgen ÄR viktig)


Som om inte den besvikelsen var tillräcklig,
så gjorde jag sen ett än mer plågsamt försök
att hitta ett par byxor som passade...


Det blev inget köp, men jag kom i alla fall till EN slutsats.
Jag ska INTE ha ett par rosa byxor.
(om jag inte ska klä ut mig till en rosa elefant...)


Hittade ett par som jag verkligen gillade,
så jag tror att jag ska köpa dem.
I mörkblått....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar