Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 10 april 2017

Mar(a)drömmen - Jag har en PLAN

Många veckor kvar till MÅL!

Jag har gjort min "lessons learned" från förra året.
Med min RUTIN, ska detta bli mitt bästa (och sista?)
MARATON!

Så är PLANEN.

JA!
Jag har gjort en träningsplan!
Eller nja, jag har tänkt göra en plan,
eller tja, jag hade tänkt följa en plan...
Jo!
Jag SKA följa en plan.
Inklusive intervaller och skit!

Men den startar 20 veckor innan, så det är ett tag kvar...
Till dess irrar jag runt planlöst ett tag till!

"Premiärturen" i lördags var en peppande
försmak på hur ROLIGT detta kan bli...

*ljuger så att jag tror mig själv*



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar