Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 18 maj 2014

Varvar ner

Jag har sannerligen varit uppe i varv hela veckan!

Den mentala uppladdningen var svårare än förväntat.
Det var otroligt stressande att "bara" äta, dricka och
sova "rätt" och framförallt tillräckligt... Samtidigt som
"allt annat", som jobb och praktiska förberedelser också
skulle hinnas med... Jag behöver semester NU!


Men fysiskt har jag gjort precis den uppladdning
jag hade tänkt mig. I fredags stod trippmätaren
(räknat från årets början) på 437 svettiga kilometer.


Nu kan jag lägga till 21097.5 soliga meter!
...och som jag sprang den sista kilometern:
4 minuter och 53 sekunder per kilometer,
det måste vara min absoluta topphastighet!



Vad ska man säga?
Vilken dag, vilken publik,
vilken upploppsstämning!



Sluttiden (nytt personbästa)
1.56.24 kommer att bli svårslagen!





Runzilla!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar