Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 1 maj 2014

Korthelg

Perfekt med en "korthelg" mitt i veckan!


Det blev en annorlunda arbetsdag igår då hela gruppen
lämnade kontoret för att äta utelunch (ja, utomhus!)
och spela frisbeegolf! Vet inte om detta var enbart
främjande för lagandan... Men kul var det!


Idag var det en lång lista som skulle betas av hemma!
Ingen tid för demonstrationståg eller sittstrejker...
Men trots många fikapauser blev det en hel del gjort.


Som sig bör, så avslutades korthelgen med en
lång löprunda (15.8 km).


Den sista innan Göteborgsvarvet?





Paus i arbetet!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar