Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 4 maj 2014

Maratonveckor

Vilken maratonvecka!
Jag har trotsat denna "kortvecka"
och istället sprungit LÅNGT!
Drygt 42 kilometer!
Det kan vara personligt rekord!!?


Men för att inte utmana ödet (och knän) så
delade jag upp mitt "maraton" i 4 delsträckor:


Måndag ca 8.5 km (backe upp och ner)
Tisdag nästan 8 km (på 40 minuter!)
Torsdag nästan 16 km (sista "långa" passet!)
Söndag ca 11 km ("sista" (?) milen!)


Den sista "milen" fick bli 11 kilometer.
Inte för att dra ut på det roliga, utan mest
för att komma hela vägen hem igen...


Nu återstår bara den mentala uppladdningen
inför den fysiska urladdningen den 17e Maj!


På jobbet kom jag dock inte i mål.
Men det kommer ju fler arbetsveckor...
Redan i morgon får jag en ny chans!

Rundat Kärra en "sista" gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar