Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 23 februari 2014

OS-frukost

Det går åt mycket energi till att bevaka OS,
(tur att jag bara sett en bråkdel)
men nu är det över för den här gången!


Efter en väl genomförd 5 mil i soffan i morse så
var det dags för lite egen träning - på gymmet!


Jag valde ett 30 minuters program på cross-trainern
som "uppvärmning". Flåsande, svettig och högröd
(vårens cerise-lila trendiga träningsfärg?)
hängde jag över apparaten på ett högst ovärdigt sätt som om
det gällde en OS-medalj... Tänkte på att jag borde gått till ett
trendigare gym, med en annan kundkrets, om utifall man skulle
behöva konstgjord andning innan passet är genomfört...


När jag klev av, insåg jag att man även måste tänka på att man
ska orka ta sig ut från gymmet, tillbaka till omklädningsrummet...
Nästa gång ska jag även komma ihåg att ta med mig vattenflaskan!


Det var med darrig hand jag lyckades få mascaran på plats efter
duschen (jag såg inte riktigt om den verkligen var på plats, då jag
hade mina linser som inte riktigt är anpassade för att se på nära håll)


Men. Slutet gott allting gott!
Sen hade jag resten av dagen på mig att återställa vätske-
balansen och att kompensera för 410 förbrukade kalorier!













GOD morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar