Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 19 februari 2014

För syns skull

Mitt mörkerseende är uselt, men det betyder inte att jag inte
själv ska synas! Än så länge är kvällarna korta men löprundorna
(måste bli) långa. Mindre än 3 månader till start nu (ja, jag hade
också förträngt Göteborgsvarvet) och jag förbereder mig med inköp
av nya  matchande träningskläder en ny säkerhets detalj-en reflexväst!


Det verkar inte som att Göteborgsvädret medger någon
ny karriär som längdskidåkare så jag får väl springa vidare
till dess jag hittat något bättre alternativ...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar