Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 20 februari 2014

Gamla sanningar och trendiga tips

Tur att jag inte fått tummen ur och sagt
upp min prenumeration på Topp Hälsa!

Visserligen bekräftar de bara det jag redan visste:
Shopping är ett utmärkt sätt att bränna fett!
Man ska ju välja en träningsform som man tycker är
ROLIG! Den bästa träningen är ju den som blir av!


Jag får ligga i hårdträning inför sommarens resa.
Det skadar ju inte att vara i form redan INNAN.
Så att man orkar med MÅNGA affärer - over there!

Vad gäller trendfärgen så känner jag att jag ligger bra
till med min träningsgarderob. Men det finns alltid utrymme
för förbättringar. Om inte förr så lär det bli en uppdatering
på "träningsrundan" genom butikerna i Kittery outlet...





Power-shopping!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar