Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 11 februari 2014

Hembränning!

Man kommer möjligtvis i form för TV-sport med hjälp av fika,
men ska jag ha någon chans att springa 21 kilometer om bara några
få månader (!!!), så krävs det att jag får ändan ur vagnen soffan. NU!

Om hembakade semlor lockar fram familjen, så finns det även ett
effektivt sätt att få ha TV'n (och hela vardagsrummet) för sig själv!
Man sätter helt enkelt på en tränings-DVD, rullar ut den rosa mattan
och KÖÖÖR! Lika enkelt som genialt!

"Mamma vad göööör du, tänk om nå´n ser dig!!!"

15 minuter räcker,
sen är det fritt fram att byta skiva och inta soffan.

Piiiinsam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar