Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 6 december 2013

Online shopping!

Beställa på nätet är säkert bra, men ännu bättre är att
bli uppringd av syrran när hon står i Tommy Hilfiger
butiken (vi snackar outlet i USA, med BRA priser)
och undrar vad jag behöver! BEHÖVER???

Finns det något man INTE vill ha behöver därifrån???

Jag hade ju inte möjlighet att se vad som fanns,
men jag vet ju på ett ungefär vilket utbud som erbjuds.
Dessutom slapp jag beslutsångesten över att välja färg.
Senare kunde jag -via skype- godkänna inköpen!

Ja, detta hände alltså för några månader sedan.
Men det var väl värt att invänta leveransen,
som nu äntligen kommit. Rena rama julafton!
Handlar man i rätt affär så behövs ingen bytesrätt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar