Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 21 december 2013

Klappat och klart!

Nej, nu får det vara klappat och klart för i år!
Paketen ligger under granen, men inte länge till!

Jag har en plan för hur julen ska blir extra lugn
och fridfull i år... Givetvis är en viktig detalj att vi
(som vanligt) åker till svärföräldrarna och firar. Då kan
man ju genast stryka en stor del  av "jullistan", när man
slipper handla och förbereda julmaten. Halleluja!

..och servicen är av samma klass som på Downton...

Men åter till julefriden. Min plan är att vi ska fira "Lilla Julafton"
redan imorgon. Genom att öppna ett paket, (bara ETT!) tänkte jag
ladda ner installera julefrid, i god tid innan julafton.  Amen!

Säga vad man vill om Jesus,
med det här med julen hittade han på bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar