Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 9 december 2013

Göteborgsvinter

Så kom då vintern (äntligen?) till Göteborg igår,
på tillfälligt besök. Eller vad var det som hände egentligen?
Jag hann precis ta korten innan det började töa och ösregna...

Tur man har bättre saker för sig än att gå ut, (oavsett väder).

Jag "skulle bara" testbaka ett recept på ett matbröd. Men av
bara farten bakade jag även lussekatter och en cheesecake med
pepparkaka och choklad. (En godsak kommer sällan ensam)

Ja, det finns säkert ett bra namn på det jag lider av!

Dagen efter var det mesta av snön borta,
men barnens kläder var fortfarande inte riktigt torra...
Men det var roligt så länge det varade snöade!

Givetvis följdes regnet av kyla, så att vi får leva
med de knaggliga isresterna under den nya snön...

Livet är halt och hårt!
Undra på att ingen tycker om Göteborgsvintern!

Ute faller snö...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar