Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 22 december 2013

Årets (julkl)APP

Nu kan julefriden infinna sig för
årets julklapp är redan öppnad!

Vi har laddat upp (och laddat ner) inför helgen!
Med hjälp av TV, telefoner, datorer och nu ÄNTLIGEN
en iPad, så kan vi garanterat sitta vid varsin skärm och
vara (o)sociala. Det är väl det julen är till för?

ÄR DET MIN TUR SNART!!?

Men bara för att gå emot strömmen så ska jag (motvilligt)
lämna Downton (suck!) och även nätet. Det får bli julledigt,
på plats - IRL. Men försäkerhets skull gömmer jag mig nog
bakom en (pappers) bok! 

God jul!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar