Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 4 december 2013

Det strålar en stjärna...

Såklart är adventsstjärnan på plats sedan någon vecka,
(jag tjuvstartade extra tidigt i år med juldekorationerna)
men jag är lite tveksam... Komplett med belysning så
har sovrummet förvandlats till ett "red-light district"...

Lite väl kinky för min smak.

Sedlighetsroteln kommer att göra ett tillslag, men
finna att det var falskt alarm. Eller? Det händer ju
faktiskt att jag står halvklädd i fönstret... Utan att
posera dock. Måste tänka mig för i fortsättningen!



En porr-stjärna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar