Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

lördag 2 november 2013

Vilket party!

Oj!

Länge sedan man vaknade och var så här trött!
Blir inte 10 km löpning idag kan jag säga...
Men! Gårdagens fest blev en succé!

Jag vill inte gärna erkänna att jag inte är 20 längre,
men jag avslöjade mig genom att ha med ett förkläde
till festen... (mamma är lik sin mamma...) Grämde mig
att jag inte tagit med matburkar till all mat som blev över...

Agerade bambatant och stod i köket några timmar innan
övriga gäster kom. Men sen blev det dans och klackarna i
taket! (tills grannarna kom och klagade på ljudvolymen)

På tal om ljud. Det var nära att det inte blev någon musik alls!
Rätt sladd för att koppla mobilen till musikanläggningen saknades.
Men efter 3 (!) besök till musikaffären intill och ett hembesök av
killen som jobbade där (kvällens hjälte!) så fick vi äntligen höra
SPELLISTAN som alla på avdelningen hjälpt till att sätta ihop
genom att bidra med förslag på låtar. Vilken "diversity" vi har på
gruppen! Volvo har verkligen lyckats med mixen av ursprung och
personligheter. En fransyska som inte dricker vin, en tvättäkta kines
i "Lederhosen" och så alla andra mer eller mindre skruvade personer
som tillsammans bildar ett riktigt dreamteam!

Kvällens värdar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar