Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 15 november 2013

Rockstar!

I kväll ska vi plocka fram våra rockigaste alter egon och gå
och se och lyssna på Nickelback på Scandinavium. Jag ska
gå med några riktiga veteraner tjejer som rockar fett  men
får göra mitt bästa för att platsa in i gänget. Nytt mörklila
glittrigt nagellack i färgen "wine-crush" kändes som ett
vinnande val (färgen metal-crush var tyvärr slut). Ett nytt
diskret armband med "små" pärlor får tona ner rock looken.

Jag passar inte i nitar!

Det är ju inte varje dag jag är på konsert.
(Undantaget den veckan i somras när jag var på
Hasslöfestivalen och Gyllene Tider inom loppet
av några dagar.) Men några "större" band har jag nog
aldrig sett. Jag skyller på att dom aldrig kom till Kalix.
Men jag har sett Lili och Susie minst 3 gånger!

Nu har jag ju visserligen bott i Göteborg i ganska
många år, så jag hade ju kunnat bättra på statistiken.
Men nu ska det i alla fall ske!

Well, hey, hey,
I wanna be a rockstar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar