Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

fredag 12 juli 2013

Shopping performance!

Agerade "personal shopper" till maken härom veckan!
Om man säger som så här: Det var inte jag som var i
störst behov av att förnya garderoben...

Så jag var duktig och höll mig till min plan och köpte
ingenting (onödigt). Men är man mästarnas mästare
på shopping så kan man ju inte gå förbi ett FYND
när man ser ett. Eller vad sägs om en bikini från
"Peak Performance" för 100 kronor!?

Shorts fungerar bra som alternativ till rejäla mammatrosor!
Jag är SÅ redo för semester nu!

...och den börjar IDAG!

Just add sun and water!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar