Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 15 juli 2013

Äntligen Måndag!

Idag börjar semestern officiellt!
Alltså är det per definition INTE vardag och det
kan därmed inte heller bli några Var.Dags.Ord…

Men liksom kondition är en färskvara, så tror jag att jag
försöker behålla formen genom att blogga (och springa)
CIRKA tre gånger i veckan. Men från och med nu och fyra
veckor framåt glömmer vi kalender, datum och klocka!

Så det kan bli lite hur som helst med både bloggande och träning!
Eller som man säger i Norrland:

Capiendos Pisces

Mordutredning pågår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar