Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 17 juli 2013

Festival med publikrekord!

I lördags var det musikfestival på lilla Hawaii.
En tradition som har vuxit för varje år.
När festivalen kommer till ön är vi inte
direkt ensamma vid "våran" badbrygga...
Det är mycket festlig stämning i båtarna.
Inte ett rosévinsglas står tomt...




Öns invånarantal femfaldigas och alla mellan 0-99 år går på festival!
Med 800 meter till festivalområdet slipper man baja-major och dyr
öl och kan förse sig med mat och dryck "hemma" mellan varven.




Men man vill ju ända smälta in bland övriga festivalbesökare.
Ett plastglas i handen för att få rätt vätskebalans är ett måste...

En i varje ben...





















WOW! The Sounds med Maja Ivarsson som en duracellkanin på
scenen var verkligen inspirerande! Styrkt av intagen vätska fantiserar
jag om att byta liv, klä mig i kort-korta shorts och bli artist!




Senare på kvällen blir det fågelskådning! En mycket speciell
Uggla intar scenen. Han har verkligen fångat livets sanningar
på pricken i "Jag dansar aldrig nykter", "Kung för en dag" osv


Vi kan bara instämma och sjunga med i refrängen för FULL hals!
Na, na, na, nanananana, NA, NA, NA, NA, NA nanananaaaaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar