Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 10 december 2012

Kreativa lösningar

Var och en ska göra det den är bäst på!

Jag syr helst INTE! Man kan stryka upp
gardinfållar, säkerhetsnålar fungerar utmärkt!
Dekorativa knutar, tofsar, spik... Möjligheterna
är oändliga. Jag kan vara riktigt kreativ för att
SLIPPA sy...

Men trots detta är symaskinen ändå framme
med jämna mellanrum. Varje år faktiskt!
Men nu är den undanplockad för denna gången!

Dottern fick en pysselstund och ytterligare
några julklappar tillverkades...
 
 
Så här ser det INTE ut hos mig!
2 generationer pysslare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar