Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 12 december 2012

Hellre lottlös!

Någon som vill köpa lotter?
Prenumerera kanske??? Nähä!!?

Tror idrottsklubbarna att vi bor i ett område
fullt med spelmissbrukare? Ja, om inte annat
så gör vi det snart... Det kommer att sluta med
att samhället har en totalt förstörd generation
av far- och morföräldrar som missbrukar Sverigelotter,
för att att de varit "snälla" och köpt av sina barnbarn.
 
Det är åldersgräns på att köpa lotter,
men tyvärr inte på att sälja... Är det verkligen
OK att vi skickar ut till synes oskyldiga små
barn till en massa potentiella spelmissbrukare???
Vem tar konsekvenserna???

Någonting för "Uppdrag granskning" att gräva i...


Livets lott?
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar