Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

söndag 9 december 2012

Årets julhälsning

Titta noga på fotot i detta inlägg.
Det är årets julhälsning från mig!
Ingen nämnd ingen glömd!

Så:
Till er alla, från mig:
God jul och gott nytt år!

Sådärja!
I god tid har jag fått iväg julkorten också!
Så att ni ska hinna skicka en hälsning tillbaka
till mig, utan att jag märker att ni egentligen hade
"glömt" mig på listan.

Det är ju alltid någon man glömmer att skicka till.
Du kan ge dig på att det är just den som man får
julkort av den 23/12… Då är det ju försent att rädda
situationen och skicka ett kort tillbaka…

Nej, nyårskort fungerar inte - det går ingen på!


En personlig hälsning - eller inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar