Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 19 december 2012

En reflektion på julkort

För ett antal år sedan fick man mängder med
julkort med bilder på söta små barn. Nu har
julkorten med foton blivit betydligt färre. Dels
får man ju inte lika många kort med posten
längre, men sen har jag även en egen teori.

Jag tror att det har att göra med att de små
söta barnen numera är finniga tonåringar
som inte gör sig inte lika bra på bild…
Men det kanske blir ändring i år? Jag läste att
vissa skolfotografer erbjuder retuschering…


Men någon gång är det väl tid att sluta.
Själv är jag glad att mamma inte skickar ut
julhälsningar med en bild på mig! Iklädd
endast tomteluva på en fårskinnsfäll...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar