Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 2 juli 2012

Sommarlov!!!

Nu har sommarlovet äntligen börjat på riktigt!
Barnen är installerade hos farmor och farfar.
Det blir sol (?) och bad, trädklättring, höbärgning, båtturer och fiske.

De får passa på att äta upp sig lite också.
När farmors mat serveras så blir det aldrig några rester!
(Hemma går dottern till grannen och tigger mat när det
som serveras hemma inte är tillräckligt gott… )

Dessutom serveras det ofta glass och/eller "en liten lätt fika".
(Definitionen på en "lätt fika" är långt ifrån den standard vi
har hemma, trots att jag är ett kakmonster.)

Så det ska nog inte gå någon nöd på dem!


Äntligen sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar