Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 4 juli 2012

Sol ute, sol inne...

...sol på flaska, sol i sinne!
 
Man vill ju inte vara helt lättmjölksblå när man slänger
kläderna och lägger sig på stranden i sommar!

Tur att det finns sätt att fuska fram solbränna!
Jag tar hjälp av sol på flaska. Mycket snabbare!
Sparar både tid och pengar. (Särskilt när solen inte skiner...)

Det är ju inte heller helt nyttigt att ligga och pressa. 
När man dessutom - som jag - inte fått
några pigment så är detta lösningen!

Snart är jag (och allt jag nuddar) vackert orange!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar