Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 27 december 2016

Underbart är kort

En kort och intensiv* julhelg är över.
(intensiv till en begränsad del,
i det stora hela satt man ju rätt stadigt...)


För att undkomma det utlovade ovädret
körde vi hemåt lite tidigare igår.


Trots stormvarningar, så gick resan hem
lite för fort. Vi hade fortfarande 10 minter
kvar av julfilmernas julfilm - Love Actually -
när vi körde in på uppfarten hemma.


Fördelen med en kort ledighet är att det inte
är så ovant att ställa klockan och gå upp i tid...
Man vet att man inte varit ledig (tillräckligt) länge när
jobbtelefonen har laddning kvar när man är tillbaka...


Men den som spar han har!
Det är inte långt till nästa semester!



Mörkaste Småland


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar