Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 12 december 2016

Gran-sämja

"Vad är det som gör att vissa granar faktiskt bestämmer
sig för att bli julgranar medan andra bara är fula???"
Citat #Ernst


I år var det nära att det inte blev någon gran alls i detta huset...


För enligt maken var alla granar som såldes på torget i Kärra,
citat : "SKITFULA!"


"Jag betalar inte 280 spänn för en skitful gran!" Slut citat...


Nähä!? Men har vi tid att lägga en halv dag på att leta efter
en "snygg" gran? Som ändå barrar och ska slängas ut snart.


Alltså inhandlades "första bästa" gran
och står nu så grön och grann i stugan!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar