Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 13 december 2016

Luciatåg "made by people"

Vilket fint Luciatåg vi hade på jobbet!


Lucia kom med ljuset redan förra fredagen!
Några dagar före ETA (Estimated Time of Arrival)
Men det var ju inte Logistik som höll i tidtabellen
och arrangemanget, utan nyanställda inköpare.


Pepparkakor, glögg och godis var uppdukat
och fejkbrasan brann på en TV-skärm.


Fullspecat tåg. All-inclusive:
Lucior, skönsjunande tärnor, tomtar, troll, stjärngossar, 
två julgranar med belysning och en Rudolf-ren!


Allstå på riktigt!??
VAR,
jag undrar var köper man en ren-onepiece!!!
Den röda mulen har jag redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar