Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

måndag 5 december 2016

(Inte) helt färdig!

Som vanligt känner jag mig inte färdig med helgen.
Men dessvärre har helgen gjort slut med mig...


Efter att jag diskat upp efter lördagens middag för
12 personer, inledde jag söndagen med cirkelträning
(utomhus) redan klockan 10. Det var motigt att gå dit,
men efter en timme hade solen hunnit "värma" bort
dimman och vi hade vaknat till (om än tillfälligt).


Man är för gammal för att lägga sig klockan två...


Därför valde jag bort att besöka en julmarknad,
till förmån för att stanna hemma, inomhus och
"slappa och göra ingenting" resten av dagen.


Men som vanligt blev jag inte färdig...


Jag hann bara med en kort power-nap med
I-Paden på magen och sen var det dags för yoga.


Lugn yoga vill jag påpeka. Men efter 75 min
med övningar som "syresatte" kroppen, inklusive
avslappning, så orkade jag hålla mig vaken under
ETT HELT AVSNITT av Midnattssol!!?


Det trodde jag aldrig!
Serien är jättebra*, så det är inte där felet ligger...


*Det vet jag, då jag har sett om alla
avsnitt på SVT Play under förra veckan....


Nu längtar jag till nästa söndag och upplösningen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar