Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

onsdag 27 juli 2016

Ombyte...

...förnöjer. Eller?

Nu börjar vi vara mätta och utvilade
efter snart 2 veckor på pensionat Hasslö.
Det mesta på "att inte göra listan"
är ogjort... Precis som det ska vara!

Även om inte vi tröttnat, så har nog de
som jobbar här på pensionatet gjort det...

Jag kan sammanfatta min tid här med:

1800 lästa sidor
85 km löpning

Men det får inte bli FÖR mycket ombyte...
(om det inte gäller underkläder)
Vi gör ju helst samma saker på semestern, år efter år...
Same procedure as EVERY year...

Så även nästa semesteranhalt är naturligtvis beprövad.
Det blir en tur (MED trosor) till Tyrolen i år - igen!

Dags för "Packzillas" återkomst!

Men det är så mycket lättare att
packa för en "semester i semestern".
Man tager bara (allt) vad man haver
och fyller - inte ens upp halva - Volvon!

Tut tut, nu kör vi!







Klappgröt - bara hos farmor!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar