Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

torsdag 14 juli 2016

Elvis has left the buildning

Det känns så rätt, att äntligen få skriva ett
"out of office" meddelande på jobbets E-mail.


"Summer Holiday. Back on 2016-08-15"
Helst skulle jag vilja skriva något i stil med:
"Temporarily out of brain capacity"


Fast det meddelande gäller ju hela året,
inte bara för en begränsad period...


De senaste veckorna har vi kunnat konstaterat att
kroppsfunktionerna har slagit av, en efter en...
Jag hörde ett uppgivet "...och där dog min hjärna..."
från ett skrivbord en bit bort. Till och med fläktar
och ventilationssystem har tagit tidig semester!


Igår svarade jag ärligt på frågan om jag skulle
kunna deltaga på ett möte med China angående
"vaddetnuänvarsomjagintehadelustattblandamigi", att
"I will leave for holiday, my brain already left the office..."
Kollegan köpte det svaret!


Men nu kan vi äntligen få tid att ladda batterierna!


Snart är det den 15e augusti...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar