Äntligen - min blogg är född!!!
Nu ska jag bara komma på vad jag ska skriva om!!?
Men om jag kan prata utan att ha något att säga, så ska jag nog kunna fylla en blogg utan att ha något att skriva...
Så fram med skämskudden, eller tryck på krysset i övre högra hörnet...

tisdag 31 maj 2016

Sveda och värk

Risk för både solsveda och träningsvärk när man
har "sommarkort" på Sankt Jörgen sport och SPA.


Gillar egentligen inte att träna inomhus,
men när det är 27 grader varmt ute, så har
det sina fördelar att träningslokalen har AC.


Särskilt om man vill tvinga den motvilliga kroppen
till ett konditionspass på en och en halv timme...


Att man sen kan lägga sig vid poolen efteråt känns
ju bara SÅ rätt - och välförtjänt... det 37 gradiga
vattnet gör förhoppningsvis underverk för musklerna!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar